Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2024, 12:38 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Maar wat als je geen smartphone hebt, en de bank geen windows-app beschikbaar stelt? ABNAMRO heeft gezegd met een oplossing te zullen komen voor klanten die geen smartphone hebben. Alleen heb ik daar tot nu toe niets van gezien. Daar zullen ze neem ik aan mee wachten tot het grootste deel van de klanten is overgestapt. Iets soortgelijks gebeurde eerder bij ING. De klanten die weigerden een app te gebruiken kregen uiteindelijk van ING een Digipass 772 waarmee je een kleuren-QR-code van het scherm kunt lezen en na intikken van een pincode en bevestigingscode krijgt die je intikt op de website. Zo'n ding zal hen ongeveer 3 tientjes kosten dus het aantal klanten die ze er een sturen moet zoveel mogelijk beperkt worden, daarom wordt er niet van te voren verteld wat voor oplossing er komt. Omdat de Digipass gekoppeld is aan je rekening (i.t.t. de e-Dentifier die voor iedereen hetzelfde is), is dit een stuk veiliger dan wat ABN-AMRO nu heeft. (ING had nooit zo'n paslezer maar werkte ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha