Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2024, 14:08 door Reinder

Voor een bank is het het goedkoopst om iedereen die app te laten gebruiken. Het overgrote deel van de klanten staat daar positief of neutraal tegenover (van "he he eindelijk" tot "oh nou ja dit is blijkbaar hoe het nu moet"). Een kleiner aantal klanten wil het eigenlijk liever niet om wat voor reden dan ook maar gaat toch akkoord omdat ze geen verder gezeur willen en de alternatieven minder gebruikersvriendelijk zijn. Deze drie categorieen dekken, gok ik, zo'n 99.9% van alle klanten. Dat maakt het een redelijke en begrijpelijke keuze. Er zijn altijd een aantal mensen die het, om wat voor reden dan ook, niet willen. De bank moet daar wat mee, want hun klanten verplichten een telefoon te kopen of een app te installeren zal wettelijk gezien niet gaan. Ik verwacht dus dat er een oplossing komt, maar dat ze gaan proberen om het leven van die klanten zo moeilijk mogelijk te maken, een soort dwang door frustratie. Denk aan lange, monotone en langzaam voorgelezen mededelingen dat je de meeste dingen "snel en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha