Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Maar wat als je geen smartphone hebt, en de bank geen windows-app beschikbaar stelt? ABNAMRO heeft gezegd met een oplossing te zullen komen voor klanten die geen smartphone hebben. Alleen heb ik daar tot nu toe niets van gezien. Daar zullen ze neem ik aan mee wachten tot het grootste deel van de klanten is overgestapt. Iets soortgelijks gebeurde eerder bij ING. De klanten die weigerden een app te gebruiken kregen uiteindelijk van ING een Digipass 772 waarmee je een kleuren-QR-code van het scherm kunt lezen en na intikken van een pincode en bevestigingscode krijgt die je intikt op de website. Zo'n ding zal hen ongeveer 3 tientjes kosten dus het aantal klanten die ze er een sturen moet zoveel mogelijk beperkt worden, daarom wordt er niet van te voren verteld wat voor oplossing er komt. Dit laat al zien dat we voor de bank geen "klanten" meer zijn die goed geïnformeerd moeten worden, maar horigen die gekoejoneerd moeten worden. Je krijgt geen eerlijke informatie, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):