Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2024, 11:08 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Hoe sterk zou dit argument zijn: Als mijn portomonee gerold wordt dan ben ik de contante inhoud kwijt; Als mijn pas en pincode gerold worden dan ben ik de daglimiet kwijt; Als mijn telefoon met App en pincode gerold wordt dan ben ik mijn hele rekening kwijt. Daarom gebruik ik geen app-bankieren. Bij ABN-AMRO (waar dit verhaal over gaat) is dat geen sterk argument want daar bij je bij verlies van pas en pincode ook je hele saldo kwijt! Immers met pas en pincode en "een" e-dentifier (die zijn allemaal gelijk dus daar heeft de crimineel er al een van) kun je inloggen op internet bankieren en alle limieten aanpassen en overboekingen doen. Dat is nou net wat ze willen fixen door op een ander systeem over te gaan! Mijn pincode kan niet van mijzelf gestolen worden, want die zit alleen in mijn hoofd. Wie bang is vergeetachtig te zijn en een smartphone heeft, kan nu al kiezen voor de ABNAMRO app, sterker nog, die app wordt heftig gepusht door de bank. Het enige risico is dat de bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha