Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2024, 16:11 door Anoniem

Door Anoniem: Doet me denken aan een keer dat we moesten waarschuwen voor social engineering tegen zogenaamde Microsoft callcenter uit India wegens toename aan ongein daarmee. Je raadt het al voor een grote joint project werden we ineens benaderd door een callcenter van Microsoft met matig Engels sprekende leden. Onze medewerkers hadden zoals geleerd meteen de hoorn op de haak te doen in zo scenario. Twee weken later kreeg ik bericht via onze MS account manager dat ze ons hadden proberen te benaderen maar dat ze niemand aan de lijn kregen. Ik maakte ooit bij een (inmiddels opgedoekt) bankfiliaal het volgende mee. Geldautomaten waren toen gaan waarschuwen dat je op moest letten dat de sleuf waar je je betaalpas in stak er hetzelfde uitzag als op de afbeelding op het beeldscherm. Tot mijn schrik was het niet hetzelfde. Het filiaal was open, en ik liep meteen naar binnen om ze ervoor te waarschuwen. De filiaaldirecteur wist dat het verschillend was, verzekerde me dat het klopte en dat ik me nergens zorgen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha