Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2024, 12:12 door Anoniem

Door Anoniem: Ik vindt dit lastig te beoordelen. Hoe moet je handelen in zo een geval als IT bedrijf? Al maanden moet je opdraaien voor de (licentie) kosten van het failliete bedrijf. Er even vanuit gaande dat dit jaarlijkse Microsoft NCE licenties zijn, deze kun je alleen maar verhogen in aantallen , maar niet verlagen (pas weer tegen einde looptijd) en geen idee hoe groot de tenant is / hoeveel licenties er zijn. Het is dan wel zuur als de curator toegang wilt hebben dat je deze kosten niet kunt verhalen , maar ondertussen wel toegang moet geven tot een dienst waar al maanden niet voor betaald is. Ik maak op dat het IT bedrijf gestopt is met betalen van licentie kosten rondom het faillisement . Maar daaraan voorafgaand wel licenties betaald had aan Microsoft , maar niet meer vergoed gekregen heeft van het failliet gaande bedrijf. De curator wil wel betalen vanaf moment faillisement , maar niet voor de voorgeschoten kosten voorafgaande aan het faillisement . En het IT bedrijf heeft een beetje powerplay ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha