Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2024, 13:15 door Anoniem

Er wordt over al verteld dat de bank nooit zal meekijken op je pc, of zou willen inloggen op he pc. Ik wet niet hoe het bij andere banken zit, maar bij de rabobank zie ik waarvoor ik de code invoer op de raboreader. als er iets anders staat dan de "bank" medewerker zegt te doen, dan klopt er its niet (nieuw toestel registreren, limiet verhogen, betaling doen enz.) op het moment dat er een limit verhoging melding binnen komt, dan moeten er toch alarm bellen gaan rinkelen bij de rekening houder Dus moet je alles en iedereen compenseren. je verzekering betaalt ook niet uit voor diefstal, als je de sleutel van je woning aan een dief geeft, (ik ben van de politie, en er wordt je woning staat op het punt om ingebroken te worden, mag ik je huissleutel ) of als je deur of raam laat open staan. Dus ja, logisch dat ze niet alles betalen

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha