Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2024, 17:57 door Anoniem

Door Anoniem: ik vind het grof schandalig dat een leverancier nu verantwoordelijk blijkt voor het in stand houden van failliete toko omdat dit waarde zou hebben voor dat failliete bedrijf... met deze kennis zou mijn keuze nu dus worden, failliet? instant de stekker Probeer eens te leren begrijpend te lezen. eruit, laat alle mailboxen en vm's maar ploffen, en laat de curator maar dan lekker de strijd aangaan met microsoft, amazon en alle andere cloud (en backup) providers... als er nog iets terug te halen valt. niet betalen of faillisment = instant data clusterfok... want anders wordt je gegijzeld door curatoren. Stoppen met betalen van Microsoft na een aantal gemiste facturen of vanaf het faillisement is precies wat het IT bedrijf gedaan heeft. En de curator heeft _WEL_ betaald voor het heractiveren / facturen na faillisement, maar (terecht) niet voor de achterstallige facturen toen de klant nog niet failliet was. Tenminste - dat is het geld wat van de rechter terug moest. Het IT bedrijf moet gewoon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha