Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2024, 07:28 door Anoniem

Door Anoniem: Knab won een zaak bij het Kivid met als advies aan de klant dat die terecht kon bij een andere bank zonder app. Dat argument stopt als de laatste bank de identifier wil uitfaseren. Zelf ben ik bij Knab weggegaan toen ze de app gingen verplichten. Ik had daar een zakelijke rekening en men begreep mijn argument dat ik niet met mijn hele zakelijke vermogen in mijn broekzak wilde lopen, maar dat veranderde niets aan het feit dat die app verplicht werd. Dus een andere bank gezocht. Op dit moment heb ik (zakelijk) rekeningen bij ASN en Rabo. Die werken beiden nog zonder app. Prive heb ik alleen N26, dat is natuurlijk wel met een app, maar daar wordt aan het eind van de maand geld op gestort dat er direct daarna weer afgaat aan vaste lasten. De rest van de maand staat er wat leefgeld op, geen drama als ik dat kwijt ben.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha