Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:39 door Anoniem

Door _R0N_: Door Anoniem: Mooi dat er bewindslieden zijn die het belang van de klant voorop stellen, kritisch zijn waarom banken alles uit handen geven aan big tech. Ben benieuw wat dit opleverd. Niets, het kost banken te veel geld en tijd om het zelf te onderhouden. Als je meerdere banken gebruikt is het ook best onhandig als steeds moet wisselen van app en NFC uit en in moet schakelen. Het kost banken te veel geld, daarom doen Google en Apple het gratis? Welk verdienmodel zit daar achter, denk je? Waarom kon een oplossing als iDeal wel van de grond komen en een gemeenschappelijke betaalapp niet? Als je meerdere rekeningen hebt, zul je altijd moeten aangeven met welke rekening je wilt betalen. Of je dat nou doet via een pas, Google/Apple pay of de app van de bank. En NFC aan/uit zetten staat daar ook weer los van, want betalen werkt enkel met een al ontgrendelde telefoon. Welk punt wil je maken?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha