Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 20:33 door Anoniem

Door Anoniem: Leuk dat jullie allemaal roepen van niet, maar waarom niet? Wel motiveren waarom je iets kiest graag. Een antwoord als ‘extra aanvalsvector’ klinkt leuk, maar hoe denk je die aanval te realiseren? Bedenk wel dat het risico bij de bank en niet bij jou ligt. Waarom niet? - Persoonlijke keus: omdat ik zelf bepaal wat ik wel of niet wil gebruiken. Dat hoort een bedrijf niet voor mij te bepalen. Het is mijn (duurverdiende) geld, niet dat van een of andere programmeur of directeur bij de bank. - Ik (persoonlijk) vertrouw contactloos betalen niet. Tot het grensbedrag kan iemand mijn pas misbruiken, of (theoretisch) leeg roven. Dat zal misschien niet zo snel gebeuren, maar technisch kan het wel. Want geen pin om de betalngen te verifieren. Vwb het risico ligt bij de bank: Dat zul je eerst moeten bewijzen dat je je pas (of telefoon) goed bewaard en afgeschermd hebt. 24/7 onder handbereik. etc. En dat aantoonbaar. Je ziet hoe makkelijk banken en KifId de schuld bij de klant leggen als ze de kans ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha