Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Leuk dat jullie allemaal roepen van niet, maar waarom niet? Wel motiveren waarom je iets kiest graag. Een antwoord als ‘extra aanvalsvector’ klinkt leuk, maar hoe denk je die aanval te realiseren? Bedenk wel dat het risico bij de bank en niet bij jou ligt. Waarom niet? - Persoonlijke keus: omdat ik zelf bepaal wat ik wel of niet wil gebruiken. Dat hoort een bedrijf niet voor mij te bepalen. Het is mijn (duurverdiende) geld, niet dat van een of andere programmeur of directeur bij de bank. - Ik (persoonlijk) vertrouw contactloos betalen niet. Tot het grensbedrag kan iemand mijn pas misbruiken, of (theoretisch) leeg roven. Dat zal misschien niet zo snel gebeuren, maar technisch kan het wel. Want geen pin om de betalngen te verifieren. En dat grensbedrag bestaat in de praktijk niet. Er zijn uitzonderingen voor toepassingen als parkeren en OV gemaakt: dit kan altijd ongeacht de reeds behaalde grens (banken noemen het dan ineens anders om net te doen alsof die grens er wel is). Dus ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):