Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:49 door Reinder

Door Bitje-scheef: Hieruit blijkt dat je klantgegevens mogelijk zijn bekeken zonder dat dit nodig was. Voor zover we nu weten is er verder niets met je gegevens gebeurd en hebben je gegevens ons klantsysteem niet verlaten. We onderzoeken de situatie verder", zo laat de e-mail verder weten. Ach, bij een zorgaanbieder kan ik me iets bij voorstellen, of een bank. Maar bij een energieaanbieder? Moeten we dan dezelfde paniekaankondiging doen ? Het lijkt niet op een paniekaankondiging maar gewoon op informeren van de klant. Dus ja. Ten eerste is er, zoals het nu lijkt, sprake van een datalek en is er dus wetgeving die voorschrijft dat klanten moeten worden geinformeerd, en we willen graag dat bedrijven zich aan de wet houden en niet zelf de afweging gaan maken of zij in hun specifieke geval misschien wel of niet zich aan de wet moeten houden. Datalek, dus informeren, klaar. Ten tweede is het gewoon goed fatsoen om dat te doen. Ten derde heeft die energieaanbieder informatie die waarde heeft voor verschillende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha