Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Briolet: Ik zie ook tegenstrijdige meldingen. en hebben je gegevens ons klantsysteem niet verlaten Als dit klopt, kunnen de gegevens niet opgevraagd zijn en is de melding onzinnig. Wanner ze opgevraagd zijn, hebben ze per definitie het klantsysteem verlaten. Het is niet heel duidelijk. Mogelijk dat ze bedoelen dat ze in de toegangslogs van het klantsysteem ongebruikelijk veel "opvragingen" hebben gedetecteerd. Dat zou dan aan een gebruiker van dat klantsysteem gekoppeld moeten zijn, maar die zegt misschien van niets te weten (kunnen meerdere gebruikers zijn). Natuurlijk speculatie. Dat ze vragen aan klanten om op te letten met emails, sms, enz. is standaard, dat is de meest voor de hand liggende manier waarop klantgegevens door een threat actor misbruikt kunnen worden. In dat geval is het dus duidelijk dat ze gehackt zijn toch? Als alleen de interne medewerkers of derden of ketenpartners gegevens onterecht hebben ingezien waarom zou je dan klanten adviseren om hun e-mail ed. in de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):