Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2024, 13:48 door Anoniem

Door Anoniem: Dat begrijp ik ook wel, ook n.a.v. dit stukje: "De klant betwist echter niet dat er is gebeld vanaf een telefoonnummer dat aan hem toebehoort en heeft ook niet betwist dat hij is te horen op de geluidsopname" Spoofing van een telefoonnummer is redelijk eenvoudig te doen. Toch zou een provider (KPN, Vodafone, etc.) moeten kunnen achterhalen of het gesprek is gestart vanaf de simkaart van de klant of niet. Ik zal de samengestelde zin opbreken: De klant betwist echter niet dat er is gebeld vanaf een telefoonnummer dat aan hem toebehoort. En heeft ook niet betwist dat hij is te horen op de geluidsopname. Het is ook niet moeilijk. De klant _heeft_ zelf_ NAAR de ING gebeld, en zelf bevestigd die ie echt 50K naar Bunq wilde overboeken voor 'hobbies' . Dus alle verdachte transactie monitoring werkte - alleen meneer de voormalig-eigenaar-van50K belde zelf naar de ING om de geblokkeerde overboeking naar bunq vrij te geven en te bevestingen dat ie dat echt zelf wilde. Alleen - dat was 'm helemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha