Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2024, 15:37 door Anoniem

Wat ik zo bijzonder vind aan al die verhalen met bankfraude, is dat de klant altijd de zelfde uitkomst heeft (die draait op voor schade). Maar de bank moet iedere transactie boven 100 euro controleren. Voorbeeld dat dit gebeurd, mijn privé rekening werd dit jaar nog geblokkeerd omdat ik 200 euro contant had gepind in België. Vervolgens wordt rekening vrij gegeven door de bonnetjes te overleggen (en moet je die maar net hebben). Als dergelijk inbreuk op persoonlijke levenssfeer vereist is voor functioneren van een bank om te voldoen aan de wet. Werkt dat twee kanten op. Daarmee kan ING weldegelijk verweten worden deze overboekingen "door te hebben laten gaan". Wat toen ik mijn auto kocht kon ik deze niet pinnen, ik moest eerst de limiet tijdelijk verhogen wat vier uur duurde voordat ik deze auto kon afrekenen. De bak heeft zorgplicht welke zij in dit voorbeeld niet is na gekomen. Heel kortaf gezegd al is iemand nog zo dom, het is aan de bank te zorgen dat het toch wordt voorkomen, omdat er ook domme ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha