Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2024, 01:26 door Erik van Straten

Door Anoniem: Heb het hier nog makkelijker als Rabobank klant. Die toko kent het hele woordje service nog niet eens. Die gaan dus echt never nooit niet iemand bellen als daar een probleem zich voordoet dat ten nadele van de klant is. Uit https://www.rabobank.nl/veiligbankieren/fraude-herkennen: Criminelen bedenken steeds nieuwe manieren om je persoonlijke gegevens te achterhalen om zo bij je geld te komen. Onthoud deze 6 signalen Oplichters doen zich in een e-mail, SMS, aan de telefoon of aan de deur vaak voor als medewerker van Rabobank. Maar vaak zijn wij dit niet. MAAR SOMS ZIJN WIJ DAT WEL - EN U WEET LEKKER NIET WANNEER! Bovendien, als "criminelen steeds nieuwe manieren bedenken om je persoonlijke gegevens te achterhalen om zo bij je geld te komen", hoe weet de Rabobank dan zo zeker dat het überhaupt zin heeft om die 6 signalen te onthouden? Zoals: Wij vragen je nóóit om: [...] 6. software te downloaden waarmee we je computer op afstand kunnen overnemen om je zogenaamd te 'helpen' Betekent dit dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha