Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Bij contact met de bank, initieer dan altijd zelf het contact. Dus de bank (of crimineel, je weet het niet) belt: je hangt op en belt zelf de bank via een nummer dat op de website van de bank staat, of in je app. Als er echt iets aan de hand is, dan kunnen ze je dan vertellen wat het is, en anders kun je hen vertellen hoe een oplichter je probeerde op te lichten. That's it. Al die lange verhalen hierboven hoe je als onwetende persoon erin kan trappen en dat het beter is om naar een fysiek bankfiliaal te gaan, je hoeft maar 1 regel te onthouden: neem altijd zelf het initiatief (over) voor contact met de bank. Op zich een goede tip. Maar bij contact met de bank krijg je, na een vaak tijdrovende wachtrij, een helpdesk. Vaak weet zo'n helpdeskmedewerker heel weinig, waardoor het nog meer tijd kost. Ik heb bij mijn bank ook wel eens apert verkeerde informatie gekregen. Vervolgens moest ik zelf iets uitzoeken en dan nog een keer contact opnemen om erop te wijzen dat de gegeven informatie fout was. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):