Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Sorry hoor maar wat een drama om niks. Foutje gebeurd, bestandje wissen herstarten en klaar. Ondertussen komt het bedrijf met een update. Beetje systeembeheerder draait er zijn hand niet voor om. Wereldwijd komkommertijd?! de fix is niet heel moeilijk. Maar je moet het per computer / server uitvoeren want je centrale beheerssoftware kan niet bij de computer zolang die in een bootloop zit. Snel een roll-back zit er niet in dus. Oftewel met het handje duizenden servers en computers updaten, ik denk niet dat de gemiddelde IT afdeling daar op voorbereid is om dat binnen korte tijd te doen. En je hebt (lokale) admin rechten nodig om de fix uit te voeren. In het geval van desktops heb je evt. nog de keuze om de gebruiker het local admin wachtwoord te geven en hem zelf de fix uit te laten voeren en dan later dat wachtwoord weer wijzigen. (maar dit is uiteraard geen security best practice). Gelukkig wordt er steeds meer met citrix ed. gewerkt. Dan hoef je niet of minder fysieke ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):