Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2024, 19:18 door Anoniem

Door MZi038: Door Anoniem: Door Anoniem: Natuurlijks superhandig en ook nog veiliger! In drukke plekken niet steeds je pincode intoetsen met het risico dat deze wordt afgekeken. Wel natuurlijk zelf je pas er tegen aanhouden en niet afgeven, opbergen doe je natuurlijk in RFID beschermhoesje. Ik kreeg van de bank een RFID beschermhoesje. Na een jaar was de chip van mijn pasje "versleten" door het aluminium van het hoesje. Dat gaf niet, zei de bank, ik kon gewoon een nieuw pasje aanvragen. Werd er achteraf zonder aankondiging 5 euro van mijn rekening afgeschreven: kosten voor nieuw pasje. Het probleem wordt door de bank altijd weer terug over de schutting gegooid naar de klant. Voorwaarden lezen, heel belangrijk. Zo'n RFID hoesje is natuurlijk onzin voor een betaalpas Waarom stuurt de bank, op eigen initiatief, er dan één die het pasje kapot maakt? En laat mij dan voor de kosten opdraaien? Moet ik bij contact met de bank dan elke keer alle kleine lettertjes gaan lezen om niet genaaid te worden? Vind je dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha