Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2024, 23:33 door Anoniem

Door Anoniem: Het probleem zat kennelijk in een configuratiebestand (ondanks de extensie .sys) van een groep "channel files" waar meerdere keren per dag updates in worden aangebracht om direct op nieuwe dreigingen te kunnen reageren. Dan is er weinig tijd om bij klanten te testen. Het is deze geveinsde urgentie die de ramp veroorzaakt heeft. Nee, er zijn geen nieuwe dreigingen waar je binnen een minuut op moet reageren. Het is "goed genoeg" als je uitrol in fases gebeurt. En uiteindelijk dan na een uur of 4 tot stand komt. Stuur de updates eerst naar een set testmachines, dan naar de machines in je eigen bedrijf, dan naar machines bij een stuk of 10 klanten die vrijwillger zijn voor betatest (het product gratis krijgen als vergoeding), enzo breid je de cirkel steeds verder uit tot je uiteindelijk de hele wereld update. Gaat er voor die tijd wat mis dan zit er in je controlroom een grote rode knop waarmee je de uitrol kunt stoppen. Geen Windows computer waarin je een programma moet starten, natuurlijk. Als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha