Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 15:20 door Anoniem

Door Anoniem: azijn zeiker..ze doen het ook nooit goed heh? Klopt, maar wat verwacht je dan anders? Eerst vallen ze bijna om, en moeten ze gered met belastinggeld. Nu knijpen ze iedereen uit met absurd lage rentes. En als ik een rekening open moet ik 9 maanden wachten. wanneer ik service zoek onlie, krijg ik een minder dan debiele chatbot. Bel ik de klantenservice krijg ik leugens en valse verwachtingen. En als ik wil bankieren kan dat alleen online, er geen enkel kantoor binnen 30 km rijden. En als ik na al dat gezeik met de ABN-AMRO toch alles weer rond heb kunnen krijgen en een keer op vakantie wil, komen ze niet intelligenter uit de hoek dan de online chatbot, met stupide advies over onveilige WiFi. Dat is afschuiven. Als ze het echt zo onveilig zouden vinden, zouden ze alleen internetverkeer moeten toestaan via gecontroleerde kanalen, zoals een eigen bankfiliaal. Dan zouden we misschien ooit weer een keer echt geld kunnen opnemen, voor als er weer eens een storing is. Anders gezegd: wat is er volgens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha