Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-07-2024, 07:33 door Anoniem

Ook ik heb de afgelopen weken meerdere problemen ondervonden na deze update. Hoewel ik geen gebruiker ben van FTP, maak ik wel gebruik van de mailserver. In dit geval lijkt alles te draaien om communicatie. Als 99% van de gebruikers een bepaalde functie niet gebruikt, is het beter om deze standaard uitgeschakeld te laten om misbruik door (verkeerde) software te voorkomen. De meeste mensen hebben hier namelijk geen verstand van, willen er geen verstand van hebben en hebben er ook totaal geen baat bij om hier verstand van te hebben. Helaas werd bij mij onder andere poort 25 voor uitgaande mail geblokkeerd, waardoor mijn e-mails ongemerkt twee weken lang in de wachtrij bleven hangen. Dit is normaal niet iets waar je naar kijkt, en omdat je niet aan de ontvangende kant zit, valt het ook niet meteen op. Dit was dus erg vervelend. Of ik heb de mail gemist met uitgebreide uitleg, maar zover ik terug kan zien is die er niet geweest?! TLDR: Het wordt geblokkeerd maar onder 'beveling' -> 'firewall' op je KPN ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha