Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2024, 16:00 door Anoniem

Door Erik: En steeds meer Nederlanders krijgen -ongevraagd- een bankpas waar zij (onverzekerd) online mee kunnen betalen (https://www.nu.nl/economie/6321081/met-je-nieuwe-pinpas-kun-je-ook-online-betalen.html) en je kunt (neem ik aan, niet gecheckt) bij bijvoorbeeld Shein, Temu en AliExpress ook niet met iDEAL afrekenen. Titel 'Met je nieuwe pinpas kun je ook online betalen'. Echter in dat stukje lees je dan weer niet hoe dit werkt. (ligt dit aan mij dat ik dit heel raar vind?) Onlangs een nieuwe pas gekregen van de Rabobank, ook daar wordt hier niets over gezegd (ontbrak wel aan meer essentiële informatie in de bijbehorende brief). Hoe werkt dit principe dan? En zou je dit kunnen uitschakelen? (contact met mijn bank neem ik niet op, extreem lang wachten in de chat en aan de telefoon, geen mailadres en contactformulier meer, daarnaast antwoorden krijg je niet)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha