Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: https://www.verbraucherzentrale.de/fakeshopfinder-71560 Nou daar heb je vrij weinig aan. ikea.nl komt niet door die check heen, Hornbach.nl ook niet (onverifieerbaar BTW nummer), intratuin.nl ook niet (Er is een contactpagina gevonden, maar de adresgegevens van de operator konden niet automatisch worden verkregen) en Pearl.nl ook niet (Er is een contactpagina gevonden, maar de adresgegevens van de operator konden niet automatisch worden verkregen) Misschien moeten we terug naar de basis. Wanneer vindt je een webshop niet betrouwbaar? Is dat: a/ als je je goederen niet geleverd krijgt, of b/ de webshop niet geheel volgens de AVG of GDPR omgaat met je persoonsgegevens, of c/ de webshop je creditcard of andere betaalgegevens niet veilig opslaat? En waarom blijven we hangen en checken op een volmaakte technische oplossing en gaan we niet gewoon terug naar vroeger (alleen bedrijven kunnen een url aanvragen bij een domeinhouder)
Beschrijf je klacht (Optioneel):