Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Maar de klanten (die nu klagen) hebben ook boter op het hoofd. Die zijn blind gaan varen op deze leverancier. Geen redundantie in hun eigen opzet. Tegelijkertijd blind uitrollen naar alle productie-machines. Zonder zelf ook iets te testen. Er gaan verhalen (maar ik heb dat ook alleen maar van verhalen) dat CrowdStrike allerlei mechanismen bood om gebruikers de mogelijkheid te bieden om gefaseerd uit te rollen, maar dat de uitrol van deze specifieke update zich niet hield aan de eventueel gedane settings en overal met prio 1 werd uitgerold. Wellicht had CrowdStrike daar speciale vlaggetjes voor, en misschien had de klant geen mogelijkheid die vlaggetjes te negeren. Hoe dat precies zit dat zal alleen een ervaren admin bij een (getroffen) klant je kunnen vertellen. En het zal ongetwijfeld ook uit een onderzoek gaan komen, maar dat kan best 1.5 jaar duren voor we dat te horen krijgen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):