Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2024, 15:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door MZi038: Ach welnee... lesson learned: patches via Change Management laten lopen. Maw. niet steunen op je leverancier, maar zelf een beleid maken voor het (heel snel) toepassen van (security) patches. Maw: ga aan je werk. Dan weet U wellicht niet hoe antivirus en edr software werkt. Het gaat bij dit crowdstrike probleem niet om het installeren van nieuwe software die zoals gebruikelijk eerst getest en dan gefaseerd (in ringen) uitgerold wordt(met een voorbereid plan om de situatie terug te draaien), maar over de databestanden voor de reeds geïnstalleerde scanners die meerdere keren per dag en in het weekend en feestdagen ter automatische download worden aangeboden. Maar Crowdstrike gaat zijn pricessenn nu wel aanpassen en gefaseerd uitrollen, en ook klanten meer mogelijkheden geven om dat proces te sturen aan hun kant. Blijkbaar is die ruimte om te testen enn gefaseerd uit te rollen er wel. Maar pas na dit debacle. Als het kalf verdronken is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha