Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nou, ik stuur appjes voor verjaardagen omdat de dichtstbijzijnde brievenbus 3,5km weg is en ik niet kan fietsen en slecht lopen. Je kan daar niet even de auto kwijt, dus als ik moet, dan ga ik naar een brievenbus 4,5 km de andere kant op. Daar is een parkeerhaventje. Ik vind het jammer, want ik mis het sturen en krijgen van kaartjes. Ik stuur overigens wel meer als ik iets per post moet sturen waarvoor 1 postzegel nodig is en je dan verplicht een heel boekje moet kopen. Anders zijn ze niet op voor ze ongeldig zijn. En ik koop pas een boekje als ik het niet zelf langs kan brengen voor minder dan die prijs. Want het voelt niet meer als betalen voor een dienst. Post komt hier niet iedere bezorgdag, want er worden keuzes gemaakt wegens onderbezetting. En dan gaat bebouwde kom vrijwel altijd voor op buitengebied. Soms krijg je post of pakketjes meer dan een week te laat. Ophalen is een optie, maar bij een bedrijf dat open is tijdens kantooruren wanneer je zelf ook werkt. En hemelsbreed niet ver, maar je kan niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):