Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Iedereen roept om het hardst dat de fouten door de andere betrokken partijen zijn gemaakt. Het moddergooien is in volle gang. "Het wordt steeds duidelijker dat Delta waarschijnlijk Microsofts hulp weigerde omdat de it-systemen waar het de grootste problemen mee had om te herstellen - de crew-tracking- en planningssystemen - door andere aanbieders zoals IBM werden aangeboden, omdat die draaien op de systemen van deze providers, en niet op Microsoft Windows of Azure" Volgens andere berichten werd een component van dat crew tracking systeem overspoeld met een volume aan wijzigingen dat het niet bij kon benen omdat het veel meer dan ooit was. Het draaide dus nog, het was alleen niet snel genoeg om alles zonder vertraging te verwerken. Dat is vervolgschade en lult om de schade heen waar het een gevolg van was: het detail dat 40.000 Windows-servers er helemaal uit lagen door het CrowdStrike-probleem. Moddergooien. Bastian had het vooral op CrowdStrike gemunt, maar haalde ook uit naar Microsoft. Hij noemde ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):