Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-08-2024, 16:20 door Reinder

Door majortom:Ik heb dat simpeler opgelost De bank heeft geen telefoonnummer of email adres van me. Ze kunnen me enkel via de post bereiken: dat is voor veel oplichters een te dure oplossing om misbruik van te maken. Ik heb dat ook gedaan, maar dat geeft wel weer andere issues. Zo kreeg ik een nieuwe creditcard, die ik in de bank app zou kunnen activeren, maar dat werkte niet zonder duidelijke foutmelding (Er heeft zich een storing voorgedaan, probeert u het later opnieuw). Dit bleek te komen omdat het creditcard-activatieproces op enig moment dus kijkt of ze een e-mailadres of telefoonnummer kunnen vinden, of een van de stappen in het proces is dat ze een bevestiging o.i.d sturen via email of telefoon wat dan niet lukt omdat er geen email of nummer is. Hoe dan ook moest ik de helpdesk bellen om de kaart te activeren, en ik weet niet of die mensen bewust proberen zo onbehulpzaam mogelijk te zijn of dat ze gewoon geen flowdiagram hebben voor het probleem van geen emailadres en telefoonnummer hebben, maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha