Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door majortom: Door Anoniem: Door majortom: Door Anoniem: "En dat terwijl de oplossing zo simpel is. ALLE communicatie, zonder uitzonderingen, moet plaatsvinden via de app van de bank of in een filiaal van de bank." 1. Waar kun je nog fysiek terecht bij een filiaal? Hier in de naaste omgeving is het nul 2. Een app is weer een extra laag die voor de minder technische medemens een nieuwe barrière oplevert. Veel mensen hier denken dat elke Nederlander dit allemaal snapt. Nee dus, en zijn dus gevoelig voor fraude. Ik heb dat simpeler opgelost De bank heeft geen telefoonnummer of email adres van me. Ze kunnen me enkel via de post bereiken: dat is voor veel oplichters een te dure oplossing om misbruik van te maken. Goed zo hoor. Nu is bekend dat ze soms bellen bij twijfelachtige transacties of die misschien toch zo bedoeld zijn, zeker creditcard betalingen. Maar veel plezier dat je pas bij je rekeningafschrift ontdekt je toch GEEN tickets gekocht hebt. Gezien alle uitspraken van het Kifid bellen ze toch ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):