Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-08-2024, 17:27 door Anoniem

Door Anoniem: Door majortom: Nu is bekend dat ze soms bellen bij twijfelachtige transacties of die misschien toch zo bedoeld zijn, zeker creditcard betalingen. Maar veel plezier dat je pas bij je rekeningafschrift ontdekt je toch GEEN tickets gekocht hebt. Gezien alle uitspraken van het Kifid bellen ze toch niet zo snel (en komen ze ermee weg), dus dat risico neem ik dan maar. Ik, en anderen heb wel een (enkele) ervaring dat er gebeld _kan_ worden of ik inderdaad met mijn CC x betaald had naar . "buiten het patroon", want ik gebruikte dat ding zeer zelden, dus dat er opeens 1500 GBP betaald werd na een jaar niks viel op in de monitoring. Ik was wel ontzettend blij _dat_ ik die transactie kon laten doorgaan want het blokkeren ervan had me veeel tijd/vertraging en ontzettend veel ergernis gekost. Natuurlijk mag je je eigen risico afweging maken. Ik heb dit ook wel eens bij de hand gehad maar in ieder geval in mijn situatie ging het anders: ik was bezig met een creditcard betaling naar een "vreemd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha