Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 18:29 door Anoniem

Na vermoedelijk een update van de Bitvavo app uit de Android Playstore moest ik opnieuw inloggen. Dit mislukte meerdere keren, de app bleef vragen op login gegevens (ww + inlognaam) en 2FA. Nadat ik hier al een minder goed gevoel over kreeg heb ik de app van mijn mobiel verwijderd waarna ik direct werd gebeld door een 06 nummer. Er klonk een geautomatiseerde stem die vertelde dat en verdachte activiteiten waren geweest in mijn Bitvavo account en mij naar en keuzemenu leidde. Ik heb opgehangen en contact opgenomen met Bitvavo support. Daar kreeg ik te horen wat ik al wist, dat het helpdeskfraude betrof en er verder niks was verdwenen uit mijn account. Echter zou het toeval zijn dat ik DIRECT werd gebeld NA de inlog-loop met de app??? Toeval bestaat uiteraard, ik word echter nooit gebeld voor dit soort fraude. Zou de app gecompromitteerd kunnen zijn? Of mijn mobiel? Draai de laatste versie van Android en krijg mijn securitypatches. Heb Bitdefender erop draaien en doe geen gekke dingen met mijn mobiel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha