Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 01:13 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "En dat terwijl de oplossing zo simpel is. ALLE communicatie, zonder uitzonderingen, moet plaatsvinden via de app van de bank of in een filiaal van de bank." 1. Waar kun je nog fysiek terecht bij een filiaal? Hier in de naaste omgeving is het nul 2. Een app is weer een extra laag die voor de minder technische medemens een nieuwe barrière oplevert. Veel mensen hier denken dat elke Nederlander dit allemaal snapt. Nee dus, en zijn dus gevoelig voor fraude. Het probleem is juist dat veel mensen denken dat zij het wel snappen. Dat zie je hier heel treffend met de zgn. oplossingen waar mensen hier mee komen, zonder zich blijkbaar te realiseren dat hun eigen kennis op het gebied van computers beperkt en anekdotisch is, en je zelf ook gevoelig bent voor misleiding: want hoe dan ook ben je er zelf ook in getrapt dat bankieren via Internet zo gemakkelijk en veilig zou zijn... Nee, de banken hebben me geen andere keus gelaten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha