Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben op precies dezelfde manier opgelicht voor een soortgelijk bedrag, dus ik weet dat ik niet meer naar Kifid hoef. Fijne uitspraak voor ICSCards en al de zoveelste in hun voordeel. Ze hoeven steeds minder te doen qua zorgplicht. Natuurlijk ben ik stom geweest, maar ik was al gestrest vanwege andere zaken en dan word je sneller slachtoffer van helpdeskfraude. Ook omdat ik zo'n 20 jaar geleden een brief kreeg van ICS waarin ze aangaven verdachte transacties te zien op mijn account. Het ging inderdaad om betalingen aan winkels waar ik nooit was geweest. Ze gaven het advies om deze betalingen te betwisten. Dad deed ik en het kwam allemaal goed. Ik dacht werkelijk dat ICS me nu i.p.v. een brief te sturen me SMS-te met net zo'n waarschuwing als destijds per brief. In het kader van het monitoren van verdachte transacties. Ik schoot meteen in actie, want ik wil geen 900 euro verliezen en als dat met een telefoontje verholpen kan worden, graag. ICS schrijft ook niet dat ze nooit SMS-jes sturen en ik kreeg nooit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):