Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ op 10-08-2024 om 11:47 uur: Mijn bank heeft een verzoek van mij geweigerd om op een bepaalde manier beveiligd te worden (namelijk met de mogelijkheid om voor mijn bankrekening zelf een totaallimiet op betalingen per kalendermaand in te kunnen stellen die ik alleen met een vertraging van vier weken kan veranderen, tenzij ik rechtstreeks contact heb met de bank, bijv. via een filiaal). En jij vindt dan dat anderen naïef zijn? Ik vind het behoorlijk naïef om te denken dat jij de specificaties van het internetbankieren product kunt definiëren! De wereld draait niet om M.J., al denk je vaak van wel. En dat was 25 jaar geleden ook niet zo. Klant: "Slotenmaker, ik wil graag een extra veiligheidsslot op mijn voordeur, omdat er in het nieuws is gekomen dat gewone sloten zo vaak worden gekraakt." Slotenmaker: "Bent u nou echt zo naïef dat u denkt dat u de specificaties van het voordeurslot product kunt definiëren! De wereld draait niet om u hoor, al denkt u vaak ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):