Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@ EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ op 10-08-2024 om 11:47 uur en 19:25 uur; @ Erik van Straten op 10-08-2024 om 22:38 uur. "Bankhuis"/ "geldhuis" en "authenticatiekantoor" zijn twee suggesties in de goede richting. Het verschil tussen die twee is dat een bankhuis/geldhuis meer zou doen dan alleen authenticatie. Mensen die minder goed overweg kunnen met internet, inclusief sommige ouderen en mensen met bepaalde handicaps, zouden daar ook geholpen worden om aan de balie transacties daadwerkelijk af te handelen, zonder dat ze zelf nog met een scherm, toetsenbord en geautomatiseerde menu-opties aan de slag hoeven. Bovendien zou elk bankhuis/geldhuis ook een plek zijn waarop de deelnemende banken kunnen worden aangesproken (d.m.v. een verzoek om communicatie of eventueel een ter plekke ingediende klacht). Een belangrijke functie van een bankhuis/geldhuis zou dus een herstel van de aanspreekbaarheid van banken zijn. Op dit moment hebben banken zich via zogenoemde telefonische "helpdesks" afgeschermd van hun eigen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):