Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Erik van Straten op 10-08-2024 om 21.47 uur. Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Mee eens. Voordat ik verder ga, wil ik je even attenderen op mijn reactie vanochtend op jouw laatste bijdrage in het andere topic dat over telefoonspoofing bij bankklanten gaat: https://www.security.nl/posting/853150/NOS%3A+spoofing+met+telefoonnummers+van+banken+nog+steeds+mogelijk -- Digitale, gecodificeerde systemen kunnen de veiligheid die direct menselijk contact biedt, nooit vervangen -- Wat betreft je toelichting in het huidige topic, wil ik in aanvulling daarop graag wijzen op de relevantie van Gödels incompleetheidstheorema als het gaat om de beveiliging van digitale, gecodificeerde communicatie tussen banken en hun klanten. Ik zeg "gecodificeerd", omdat tegenwoordig ook bijna alle telefonische communicatie via digitale kanalen plaatsvindt, de koperdraden die analoge telefonische communicatie mogelijk maken, worden door KPN (en wellicht andere providers) stapsgewijs afgeschaft - ten koste van onze veiligheid ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):