Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2024, 16:06 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Door Anoniem: En jij vindt dan dat anderen naïef zijn? Ik vind het behoorlijk naïef om te denken dat jij de specificaties van het internetbankieren product kunt definiëren! De wereld draait niet om M.J., al denk je vaak van wel. En dat was 25 jaar geleden ook niet zo. Klant: "Slotenmaker, ik wil graag een extra veiligheidsslot op mijn voordeur, omdat er in het nieuws is gekomen dat gewone sloten zo vaak worden gekraakt." Slotenmaker: "Bent u nou echt zo naïef dat u denkt dat u de specificaties van het voordeurslot product kunt definiëren! De wereld draait niet om u hoor, al denkt u vaak van wel. En dat was 25 jaar geleden ook niet zo." Een slotenmaker die zo met zijn klanten omgaat, zou snel klandizie verliezen als dat bekend werd. De enige reden dat banken hun klanten zo slecht kunnen behandelen als ze nu doen, is omdat er sprake is van gedwongen winkelnering. Hiermee bevestig je inderdaad je naiviteit... Bij de slotenmaker ben je een klant die komt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha