Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er is m.i. toch iets fout gegaan met de digitale ontwikkeliling in het bankwezen; te snel, te innovatief zonder genoeg rekening te houden met de negatieve effecten waar 'derde' misbruik van weten te maken. Zo snel als bij de kassa's in de supermarkt waar vroegâh van elk artikel de prijs moest worden ingetikt, dat werd versneld door barcodes en de scanners daarvan werden beter en beter dat het nog sneller kon, contant afrekenen werd pinnen waardoor klanten nog sneller door de rij heen gingen, pinnen werd contactloos, nog iets sneller; waardoor mensen zich in de rij nu beginnen te ergeren aan het oponthoud als iemand contant wilt afrekenen. Banken willen het ook allemaal sneller en nog sneller en hebben te makelijk bepaalde verantwoordelijkheden bij de klant neergelegd zonder genoeg controle door de banken zelf want dat vertraag de boel en maakt de klant weer ontevreden. STOP, sta eens Stil in deze gecreëerde tijd-is-geld maatschappij wat we d'r van hebben gemaakt! Leef in het moment van het hier en nu ipv ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):