Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2024, 19:10 door Anoniem

Door Anoniem: Door Briolet: De slachtoffers zullen hier zonder problemen hun geld terug krijgen van de bank zelf. En de bank op zijn beurt probeert het dan van de dader terug te krijgen. Sterker nog, de bank die normaal altijd beweert dat ze "door de klant gedane overboekingen niet kan terugdraaien" heeft in een van de gevallen het geld gewoon terug geboekt van de oplichter naar de klant... Als het eigenbelang in het geding is dan kan er veel meer dan als het om het belang van de klant gaat!De echte helpdeskmedewerkers zorgen ervoor dat direkt na overmaking van het geld deze onmiddellijk van de bankrekening wordt gehaald. Daar hebben ze katvangers voor die al paraat staan bij de pinautomaten. Dit sukkeltje maakte het geld over / liet het geld overmaken naar zijn eigen SNS-rekening en liet het te lang daarop staan. Tja, dan is het natuurlijk heel simpel voor de SNS-bank om het geld terug te boeken. Dus sukkeltje, als je vanuit Hotel De Houten Lepel meeleest, zorg de volgende keer voor katvangers die het geld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha