Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2024, 23:15 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik vroeg mij al af waarom KPN weer begonnen was met de 'veiligste netwerk van Nederland' reclame. Ze hebben 'm zo te lezen pro-actief gevonden. De zaak is gestart nadat een klant meldde dat zij beroofd was nadat zij gebeld was door iemand zich voordeed als KPN medewerker. Het is goed opsporingswerk van KPN geweest, maar niet pro-actief. Ah OK, dat had ik niet goed genoeg gelezen. Nog steeds goed opsporings werk . Maar jammer , want pro-actief moet dit te vinden zijn. Accounts die op rare tijden klantgegevens opvragen, en aantallen opgevraagde klantgegegevens die niet in verhouding staan tot het aantal tickets dat iemand verwerkt heeft zijn prima rode vlaggen om naar boven te gooien voor diepere analyse .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha