Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het implementeren van de bankpas als volledige OV kaart met abonnementen etc met als doel de huidige OV pas te vervangen heeft nogal wat drempels te overwinnen. De OVpay app die hiervoor is ontworpen, wordt met een 1.8 gewaardeerd, of beter nog af geserveerd. De reviews zijn vernietigend, en mijn eigen ervaring om mijn bankpas aan de app te koppelen, zodat ik ook gebruik kan maken van de kortingen en abonnementen die op de gewone persoonlijke OV pas kunnen worden gezet. is echter niet verder gekomen, dan een mislukte poging om de bankpas te koppelen, omdat het banknummer van 16 cijfers door de app niet als geldig nummer werd herkend. Op de website Trustpilot (https://nl.trustpilot.com/review/ovpay.nl) wordt deze poging om de bankpas en smartphone als volwaardige OV pas te kunnen gebruiken met de grond gelijk gemaakt. In de huidige situatie kan men de bankpas wel als OV pas gebruiken, maar daar geen abonnementen aan te verbinden. Voorlopig ben ik dan ook nog blij met de gewone OV-pas..
Beschrijf je klacht (Optioneel):