Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2024, 10:16 door waterlelie

Door Anoniem: wat is er nou zo moeilijk? is het dat elke rit een andere prijs kan zijn afhankelijk van afstand? Het betalen zelf kan toch niet ingewikkeld zijn, op plekken (buiten NL) kun je gewoon met je Nederlandse bankkaart/pinpas je buskaartje betalen, zonder vertraging. Zover ik me kan herinneren is de ritprijs dan een vaste prijs onafhankelijk waar je naartoe reist. De bedoeling is dat de huidige OV kaart(en) verdwijnen, en worden vervangen door je smartphone en bankpas. Maar om de kortingen en abonnementen van gebruikers over te zetten op de bankpas, moet deze aan de app in de smartphone worden gekoppeld, omdat de bankpas daar niet voor geschikt is. Maar ook het koppelen, in mijn geval door het invoeren van het bankpasnummer (16 cijfers) was bij mij niet mogelijk. Ook de ervaring met het betalen van de reis, (uitchecken bijvoorbeeld) is voor velen een dure aangelegenheid geworden, omdat het corrigeren daarvan niet de prioriteit van Translink heeft. Voor degenen die geen korting of abonnement nodig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha