Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-08-2024, 14:54 door Anoniem

Door Anoniem: In dat Kifid en de rechters verhaal: mensen drukken niet op een knopje en zijn hun geld kwijt. Ze verrichten veel, veel meer handelingen voordat zo'n situatie kan ontstaan. OF ze installeren malafide software uit een alternatieve App Store (want ja Google en Apple bespioneren iedereen vinden wij hier op dit forum) en raken op die manier hun geld kwijt. Daar valt niets tegen te doen. Niet door Kifid en niet door de banken. Omdat deze scenario's te kunnen voorkomen moet banken de mobiele telefoons in een MDM oplossing duwen. Moet je ze dan horen hier: "oh maar de banken bepalen niet of ik een Android telefoon heb". Als er andere opties geboden worden door diezelfde banken, hoeft MDM geen probleem te zijn: 1. Een apart dedicated toestel uitgegeven door de bank (op diens kosten svp) met MDM 2. Een analoge oplossing (bv betaalkaarten of balie) 3. Een weboplossing met autenticator steeds nieuwe codes voor inloggen en handelingen. 4. Een (gratis) inbelverbinding 0:-)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha