Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-08-2024, 19:03 door wim-bart

Toen bij mij GAS werd weggehaald in mijn appartement (flat) was de ingreep best wel groot (2e verdieping, 2e woonlaag). Buis werd geheel weg gehaald tussen beneden buren en waar bij mij de aftakking zat. Daar werd niks afgedopt en gewoon iets van 3 meter nieuwe pijp tussen gezet. Alles vanaf eerste tot boven zat zonder gas voor een paar uur. Bij een maat op de 2e, werd de hele buis weggehaald tot in de ruimte met parkeergarage. In beide gevallen moesten ze door meterkast van onderburen heen. Overigens was dat nog voor 2000, en ze plannen het zo in dat ze gewoon een brief sturen naar onderburen wanneer ze langs komen. Onderburen niet thuis, wordt er niks gedaan. Daarom vind ik dat vragen om gegevens veel beter is, kunnen ze afspraak maken. Bij mij heeft het 11 maanden geduurd voordat ik van de aansluiting af was doordat de buren er steeds niet waren. Toegang tot gemeenschappelijke ruimte is zo geregeld. Dat kan altijd bij de gebouwen beheerder die een sleutel moet hebben. Nutsbedrijven hebben altijd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha