Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Privacy en privé email worden hier door elkaar gebruikt. Er is ook recht op privacy aangaande je zakelijke email, daar moet je dus rekening mee houden, ook al is de email bedrijfsinformatie. Dus al heb je geen enkel privé bericht verzonden met je zakelijke postbus, er is recht op privacy (gelukkig maar). Om dit soort gedoe met overdracht van postbussen te voorkomen is er een bij mijn weten rechtmatige oplossing, ik ben geen jurist maar dit is hoe het in mijn organisatie is opgelost. Gebruik een mail archivering systeem waarin alle email van alle medewerkers gedurende de afgesproken termijn (7 jaar ) bewaard wordt (ongeacht of de medewerker die uit de eigen postbus verwijdert). Daarmee kan gericht gezocht worden naar een bericht (op datum, onderwerp, bijlage, afzender, verzender, woord in de tekst) als dat noodzakelijk is. Beschrijf de voorwaarden waaronder dat gedaan kan worden (noodzakelijk voor de bedrijfsvoering, wettelijke vereisten, onrechtmatig gebruik), richt een proces in (bv alleen in opdracht ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):