Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Bij een ander rekening nummer moeten dus ook alle incasso's opnieuw ingesteld worden, allerlei klanter een nieuw rekenung nummer gebruiken etc. Daar zijn reeele kosten aan verbonden. Hier heeft de klant er echt opmerkelijk lang over gedaan om de fout bij de bank aan te kaarten, meer dan een jaar!. Wat daar de reden ook voor was, na zo'n tijd heeft de wijziging allang op allerlei plaatsen doorgewerkt. Die incasso's die je noemt zijn allang stukgelopen, als ze er waren, en wat daar allemaal mis is gegaan herstel je niet door die rekening weer tot leven te wekken, daar zal de klant hoe dan ook zelf voor moeten zorgen. Ook heeft de Belastingdienst al lang en breed doorgekregen dat die rekening is opgeheven en moet dat al in een belastingaangifte verwerkt zijn. Als het opheffen van die rekening ongedaan wordt gemaakt moet er bij de Belastingdienst ook iets opnieuw, inclusief de belastingaangifte door die rekeninghouder. Die moet alweer zelf iets doen. In de administratie van de bank zelf zal dit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):