Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2024, 13:22 door Anoniem

Door Anoniem: We zijn zoveel bankfraudes verder en je zou denken dat de banken onderkennen dat er een urgent probleem is en daarnaar handelen. Met andere woorden met een (beveiligings)oplossing komen in plaats van negeren en enkel de schuld bij de rekeninghouder leggen. Denk ook aan de ZORGPLICHT van de banken. Hoe ver moet je daarin gaan? Weigeren te deblokkeren als de klant daar zelf om vraagt (zoals in dit geval)? Mensen psychologisch testen voor ze een online account mogen aanmaken? Je ziet iedere keer weer dat mensen zelf volslagen idiote dingen doen, de beschibare beveiliging zelf de nek omdraaien en dan proberen de bank voor de kosten te laten opdraaien. Wat moet je verder nog doen aan beveiliging? Geef eens een praktisch voorbeeld in plaats van zomaar wat te roepen over zorgplicht.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha