Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-09-2024, 16:23 door Anoniem

Ik neem aan dat die mailbox na 30 dagen is verwijderd omdat het adviesbureau zelf de e-mailaccount van de ex-werknemer heeft afgesloten. Het alternatief zou zijn dat de provider mailboxen die 30 dagen niet gebruikt zijn op eigen houtje verwijdert, en dan zou ik hard hollend overstappen naar een andere provider, dan kan het bij een lange vakantie of ziekte al misgaan. Maar als je zelf regelt dat een account wordt afgesloten, regel dan (voortaan) ook wat erbij hoort. En ga na of het zo werkt als je denkt dat het werkt, neem niet aan dat het hetzelfde is als je je herinnert of meent te herinneren. Je herinnering kan fouten bevatten (zo werkt dat bij mensen) en wie weet is er ooit een wijziging in voorwaarden geweest waardoor het echt anders werkt dan vroeger. Ik zou nu de provider sowieso vragen of er nog een backup van de mailbox bestaat. Het is mogelijk dat backups langer bewaard worden dan ze het account laten bestaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha